ATAG HI07471EV

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Corry 19-10-2020

Atag inductiekookplaat HI7471EV

Geschreven voor: ATAG HI07471EV

Absoluut niet tevreden. De kookplaat is na 20 minuten nog heel warm, je kunt je hand er niet op leggen.
Daarnaast heeft hij veel last van het zgn. "pendelen" dwz dat hij warmte van de ene plaat overneemt naar een andere zone, waar je dan een pan met bv.groente op zet.
Dát houdt in dat de 1ste pan van de kook raakt totdat de pan op de andere zone kookt.
Heel hinderlijk.
Beide negatieve punten waren ons niet verteld in de winkel.
Onze oude Atag voldeed prima (tot hij stuk ging na 12 jaar), deze - veel duurdere - is echt een afgang en een ontzettende miskoop/teleurstelling.

Pluspunten

Minpunten

• Blijft veel te lang heet
  • Het zgn.pendelen

Jozuf 08-03-2021

Hallo Corry,

Ben je er inmiddels wat meer aan gewend ? Of nog steeds ontevreden. Ben benieuwd naar je ervaringen nu.
Groet, Jozuf

Officiele reactie van Atag 20-10-2020

Beste Corry,

Bedankt voor deze review. Vervelend om te lezen dat uw ervaring met de nieuwe kookplaat zo teleurstellend is. Een inductiekookplaat verdeelt het maximaal vermogen over meerdere kookzones. De kookzones gaan dan snel aan en uit om overbelasting te voorkomen. Dit heet ‘pendelen’ of ‘pulseren’. Wij hebben meerdere modellen inductiekookplaten met verschillende maximaal vermogens in ons assortiment. Wellicht had de vorige kookplaat een hogere aansluitwaarde waardoor het pendelen minder was. Wij betreuren het om te lezen dat het pendelen het kookplezier van de nieuwe kookplaat overschaduwd. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA